Paras asiakkaiden mielestä!

Taloustutkimus Oy:n teettämän tutkimuksen mukaan KiiltoClean Oy sai parhaan arvosanan asiakkailta!

Vuosittain Taloustutkimus Oy:n teettämän tutkimuksen vastaajina ovat ammattikeittiöt, joissa tarjoillaan vähintään 50 annosta. Tutkimuksessa selvitetään suurkeittiöalan näkymiä ja ammattilaisten mielikuvia alalla toimivista yrityksistä. Kyselyyn vastasi 589 hankinnoista päättävää henkilöä. Mukana olleet ammattikeittiöt on poimittu satunnaisesti Taloustutkimuksen Horeca-rekisteristä. Tutkimuksessa vastaajat arvioivat Suomessa olevia eri pesu- ja puhdistusainetoimittajia.

Tutkimuksen mukaan vastaajat pitävät tärkeimpänä yrityskuvatekijänä, joka vaikuttaa valmistajan valintaan, hinta-laatusuhdetta. Toiseksi tärkein tekijä on toimitusvarmuus sekä kolmanneksi tärkein huoltopalvelu. KiiltoClean sijoittuu näissä kaikissa kategorioissa ensimmäiseksi.

Vuonna 2016 KiiltoClean oli tunnetuin pesu- ja puhdistusaineiden toimittaja. Tunnettuuden lisäksi yrityksellä oli Suomessa eniten asiakassuhteita.

KiiltoClean saa vastaajilta parhaan yleisarvosanan 8,42. Suurimmat keittiöt (annosmäärä 500+/vrk) antavat arvosanaksi vieläkin paremman, 8,82. Tutkimuksen mukaan KiiltoCleanin vahvuudet ovat hyvä hinta-laatusuhde, toimitusvarmuus, tuotevalikoima, turvallisuusasioista huolehtiminen ja ympäristöasioiden huomioiminen. Nämä kaikki ovat merkittäviä yrityskuvatekijöitä asiakkaiden mukaan. Lisäksi KiiltoClean saa myönteisiä arvioita myös uuden kehittämisestä sekä internet-sivuistaan.


*KiiltoClean Oy sai parhaan yleisarvosanan Taloustutkimus Oy:n Food Service Feedback 2016, Pesu- ja puhdistusaineet –tutkimuksessa.

Jaa tämä sivu